jom klik

jom klik

LIKE JOM PILIH SAJA

Monday, August 30, 2010

antara band2 aq minat

band band yang terawal aq layan adalah.......
haha..westlife

Westlifetour34.jpg

Westlife ialah boy band (harfiah Bahasa Melayu: kugiran lelaki) dari Ireland. Kumpulan ini dicipta pada 3 Julai 1998. Kumpulan ini pada asal ada lima ahli kemudian salah seorang keluar dan menjadi empat ahli.

lagu yang paling best dorang adalah

band ke 2 aq minat..
hahaa..
aq layan nasyid laa..inteam..raihan,,rabbani..saujana..banyak g laa

Kulit album kumpulan In-Team


Kumpulan In-Team merupakan sebuah kumpulan penyanyi yang aktif di Malaysia. Kumpulan ini menyampaikan lagu-lagu Nasyid yang kebanyakannya berbahasa Melayu dan Arab.

Secara rasminya, kumpulan In-Team ditubuhkan dan bernaung di bawah HIJJAZ MUSIC ENTERTAINMENT pada bulan Januari 1998.


Raihan semasa masih disertai Nazrey Johani


RAIHAN adalah sebuah kumpulan nasyid yang berasal dari Malaysia yang membawa ertiharuman dari syurga. Kumpulan ini ditubuhkan bersama oleh Farihin Abdul Fattah pada 1996. Anggota asal kumpulan ini adalah Azahari Ahmad (Allahyarham), Nazrey Johani, Abu Bakar Mohd Yatim, Che Amran Idris dan Amran Ibrahim. Kemunculan Raihan pada penghujung 90-an telah menggegarkan Malaysia dan bermulalah industri nasyid secara komersial. Lagu-lagu seperti Puji-Pujian, Iman Mutiara dan Syukur telah membawa Raihan ke mercu populariti dan mencatatkan rekod penjualan album tertinggi di Malaysia.


Kumpulan Hijjaz

Kumpulan Hijjaz merupakan kumpulan penyanyi Malaysia yang menyampaikan lagu berirama nasyid kontemporeri. Dianggotai oleh 4 orang ahli. Salah seorang daripadanya meninggal dunia, meninggalkan hanya 3 orang ahli. Namun begitu, kini ahlinya kembali berjumlah 4 orang.

Hijjaz ditubuhkan pada ditubuhkan pada 1 Ramadhan 1417 bersamaan 10 Jan. 1997. Sebelum penubuhan Hijjaz, mereka pernah menganggotai kumpulan Nada Murni lebih 10 tahun.




pas2 zaman nasyid kenapalah suda hilang bila minat aq pada lagu eminem..





Eminem adalah nama pentas Marshall Bruce Mathers III, adalah salah satu rapper yang paling terkenal dan kontroversi. Ia juga bertindak sebagai produser rekaman untuk artis-artis lainnya seperti 50 Cent

lagu nya aq minat..


'Till I Collapse .

Ass Like That

Business

Cleanin' Out My Closet

Criminal

Encore/Curtains Down

Just Lose It

Like Toy Soldiers

Lose Yourself

Mockingbird

My Name Is

Role Model

banyak g laaaaa


pas2 rapper da tinggalkan pergi metal skit..bullet 4 my valentine..


Bullet For My Valentine (disingkat jadi BFMV, B4MV, atau Bullet) adalah grup musik heavy metal yang berasal dari Bridgend, Wales. Grup ini dibentuk pada tahun 1998 oleh 5 mahasiswa di sebuah studio musik di kampus mereka, Brigend College




pas2 tinggal lak metal2 ni pergi ke indie band..like artic monkeys..



Arctic Monkeys ialah sebuah kugiran indie British dari High Green, sebuah pinggir bandar Sheffield. Dibentuk pada 2002, kugiran in sekarang terdiri daripada Alex Turner sebagai penyanyi utama dan gitar, Jamie Cook untuk gitar, Matt Helders untuk dram dan penyanyi latar serta Nick O'Malley untuk gitar bes, yang menggantikan Andy Nicholson.


sekarang lak..semua lagu yang ada diatas sudah diminati kembali..so aku layan semua..

huhu..

sebenarnya banyak g band2 yg aq minat..ni laa yang antara aq paling minat..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...